Facebook

image1De fleste bedrifter som har en tilstedeværelse på Facebook gjør det fordi «alle andre gjør det», eller «Jeg ble fortalt jeg trengte en,» eller noen annen vag, udefinert grunn. De setter opp sine fri side, oppdatere den et par ganger, og generelt ignorere det.

Å være vellykket på Facebook krever at du har en sosial mediestrategi som passer med dine forretningsmål. Ellers vil det bare sløse din tid og dine begrensede ressurser.

Ved å engasjere publikum på verdens største sosiale nettverk vil dette hjelpe deg å utvide virksomheten din og du må du ta det på alvor.

En viktig del av å øke likers er å ha en destinasjonsside. Facebook destinasjonssiden tjener flere formål.

Stiller scenen.

Din vegg kan være en morsom, engasjerende plass når du gjør det godt. Men for noen som er mindre kjent med virksomheten din, kan det føles kaotisk og overveldende. En destinasjonsside forklarer hvem du er og fungerer som en introduksjon til Facebook tilstedeværelse.

Forklarer fordel for din virksomhet. En destinasjonsside kan forklare hvorfor noen skulle like siden, og hvilke fordeler de kan få: rabatter, daglig tips, evne til å engasjere seg med en merkevare eller et selskap de liker IRL. (In Real Life).

Viser at du tar Facebook alvor.

Det er altfor lett å komme i gang på Facebook, som er grunnen til alle bedrifter synes å ha en Facebook-virksomhet side. Når du bruker sosiale medier plattform (Facebook, Twitter, YouTube, etc.) du får bedre engasjement når du gjør profilen din ser «levde i.»

Den nye måten å bygge Facebook sidene er å ha dem eksternt. Det betyr at alt du kan gjøre på en vanlig side kan du gjøre på Facebook destinasjonssiden: bilder, skjemaer, embedded video … alt er tilgjengelig for deg å engasjere og overbevise publikum.

Så hvis du ønsker å komme foran 750 millioner mennesker på Facebook (eller, mer sannsynlig en målrettet segment av det publikum), deretter legge til en tilpasset, branded landing side og få mer likers idag.

Leave A Reply

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *